Hitta till oss

Många har säkert sett den, den gamla budcykeln i backen längs Kortebovägen,
med texten ”cykelverkstad” & sin korg full med blommor.
100 meter i riktningen cykeln pekar ligger Cykelakuten!

Cyklandes med bil eller till fots:
Från Bankeryds centrum, tar du Kortebovägen mot Jönköping från rondellen. Sväng därefter in på Aspåsgatan, som är andra avtagsvägen till höger. Du hittar oss efter ca 100 meter, på höger sida. Följ grusvägen ner på innergården.
Från Jönköping, tar du Kortebovägen in i Bankeryd, och svänger in på Aspåsgatan, som är andra avtagsvägen till vänster starx efter Bankeryds gatukök, även känd som Peters kiosk. Du hittar oss efter ca 100 meter, på höger sida. Följ grusvägen ner på innergården.

Med buss:
Från Jönköping:
Buss nr 26 mot Bankeryd eller 29 mot Bankeryd/Sjöåkra, kliv av vid hållplats Floragatan.
Fortsätt mot korsningen Ekeforsvägen/Kortebovägen, tag vänster ut på Kortebovägen och sedan höger in på Aspåsgatan. Vi finns på Aspåsgatan 8. Ca 5 min gångväg, 350 meter.
Buss nr 101 mot Bankeryd. Kliv av vid hållplats Aspåsen. Fortsätt Säterigatan ned och sedan höger in på Aspåsgatan. Vi finns på vänster sida, Aspåsgatan 8. Ca 3 min gångväg, 330 meter.
Från Habo:
Buss nr 101 mot Jönköping. Kliv av vid hållplats Aspåsen. Fortsätt Säterigatan ned och sedan höger in på Aspåsgatan. Vi finns på vänster sida, Aspåsgatan 8. Ca 3 min gångväg, 330 meter.

Har du frågor är det bara höra av dig annars ses vi snart, Välkommen!